Page 6 - medlemsblad 2016 nr 1
P. 6

ET NUMMER TIL GLENTEN
– TIL DET HELE MED 2 VALGMULIGHEDER:

                  GLENTEN: 66 14 41 77

   ADMINISTRATION – TAST 1                            TEKNIK & SUPPORT – TAST 2

 Ved spørgsmål vedr. Glentens produkter,                 Ved tekniske spørgsmål, eller brug
bestilling af tv og internet, skift af tv pakke,           for at fejlmelde dit tv-signal eller
                                                                         internetsupport.
      åbning og lukning, samt spørgsmål
                    vedr. din regning.

ADMINISTRATION                                        TEKNISK AFDELING
TELEFONISK HENVENDELSE:                               TELEFONISK HENVENDELSE:
Mandag til onsdag 10.00 - 13.00                       SERVICE VEDR. DÅRLIGT TV-SIGNAL:
Torsdag 14.00 - 16.00                                 Mandag til torsdag 9.00 - 16.00
Fredag 10.00 - 12.00                                  Fredag 9.00 - 12.00

PERSONLIG BETJENING PÅ GLENTENS                       INTERNET SUPPORT - STOFA INTERNET:
KONTOR:                                               Mandag til søndag 8.00 - 22.00
Mandag til onsdag 12.00 - 14.00                       Tlf.: 88303020
Torsdag 14.00 - 17.00
Fredag 10.00 - 12.00                                  INTERNET SUPPORT - GLENTEN INTERNET:
                                                      Mandag til fredag 17.00 - 20.00
BEMÆRK:                                               Lørdag 10.00 - 14.00
Ved bestilling af tv, ved tilflytning og fraflytning
venligst kontakt Glenten skriftligt.                  VAGTTELEFON:
Mail: info@glentenodense.dk                           Mandag til torsdag 16.00 - 23.00
via www.glenten.dk/kontakt eller pr. brev.            Fredag 12.00 - 23.00
Ved bestilling af internet, venligst udfyld           Lørdag til søndag 8.00 - 23.00
bestillingsformular, som du finder på
www.glenten.dk/internetbestilling-online              BEMÆRK:
                                                      Vagttelefonen er udelukkende til pludselig opstå-
                                                      ede anlægsfejl, der berører 2 eller flere medlem-
                                                      mer på samme tid. Spørg gerne naboen, om de
                                                      oplever samme fejl. Tilkalder du vagtservice og
                                                      det viser sig, at fejlen er på dit eget udstyr, får du
                                                      en regning for vagtudkaldet.

INDSTILLING AF TV-KANALER

Glenten kan ikke, og har ikke mulighed for at yde telefonisk hjælp/support til kanalsøgning. Dette
med baggrund i, at der i dag findes så mange forskellige typer af tv og bokse, at Glenten ikke har
mulighed for at have kendeskab til alle modellers indstillingsmenuer.
Medlemmer, der har brug for hjælp til kanalsøgning, kan kontakte vor servicepartner, ES KABELTV
eller tv-forhandler. Det koster hos disse 350 kr. inkl. kørsel, for at få en tekniker ud og foretage
kanalsøgning på 1 tv.
Hjælp til kanalsøgning finder du på www.glenten.dk/kanalsogning eller på midtersiderne her i
medlemsbladet. Ellers henvises der til tv’ets manual eller tv-forhandler.

ES KABELTV / Industrivej 3 / 5260 Odense S / 82 13 05 33 (Servicepartner)
RADIO & TV EKSPERTEN / Steenbachsvej 1 / 5000 Odense C / 40 16 55 21

SKRIFTLIG HENVENDELSE:
Bestilling via bestillingsformularen på glenten.dk/internetbestilling-online

                                                               6

Glentevejs Antennelaug · Vagtelvej 1-3 · 5000 Odense C · Tlf.: 66 14 41 77 · www.glenten.dk
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11